14 timmar i en bil.


Jag åkte hemifrån klockan sex imorse. Allt för att komma i tid till Göteborg. Jag körde lugnt och försiktigt hela vägen, tog två pauser. Tre om man räknar med att jag blev stoppad av polisen. Fyra om man räknar med verkstaden jag blev eskorterad till av farbror blå. Men, jag hann iallafall i tid. Jag hann vara med på Tickes sista lektion och han var så glad och nöjd att mamma var med!
Nu är vi hemma igen. Vi åkte från Angered vid 14 typ. Tröttheten höll på att ta över några gånger, men det är bara stanna någonstans och ta nya tag. En liten powernap, en nypa frisk luft. En glass och en dricka kanske. Åtta timmar. Det tog mig åtta timmar att köra från Göteborg och hem! Katastrof. Menar värt det iallafall. Vi satt dock fast i köer i Jönköping i nästan en timme, drygt som fan.
Men som sagt; nu är vi iallafall hemma!





Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0