Godmorgon onsdag!


Jag älskar att jag bara kan kliva utanför dörren och sätta mig med mitt morgonkaffe (fast nu är det redbull...). Det är så skönt! Trots att jag har stora vägen ett tiotal meter från huset så hör man ändå fågelkvitter på morgonen, och det är så mysigt. Dock är jag ju ganska så rädd för fåglar, så jag är glad om dom liksom håller sig borta från mig.


Jag vet inte vad det har varit med mig i natt. Jag har vaknat ungefär en gång i halvtimmen och tänkt att jag försovit mig, men det har jag ju inte. Vad skulle jag kunna försova mig till nu? Jaja. Jag ska hoppa in i duschen nu och göra dag av den här dagen. Jag mätte mig idag förresten, sen i söndags har jag blivit av med 9,8 cm. på kroppen! Det enda som stör mig är att rumpan har vuxit 0,5 cm! Hur det nu är möjligt...







Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0