Snart är veckan slut.


Den här veckan har det inte hänt så mycket egentligen. Jag har varit i Vallentuna och hämtat en handgräsklippare som jag invigde redan samma dag. Sjukt jobbigt! Och så har jag träffat en av mina kusiner och hennes dotter.
Den här veckan har jag även umgåtts väldigt mycket med Nathalie och hennes tre ungar. Härligt!
Jag har dessutom invigt en klänning som jag köpte förra sommaren, men som jag av någon outgrundlig anledning inte använde.
Den här veckan har det även grillats en hel del hemma hos oss. Vi har grillat zucchini, lök, korv, kyckling och fläskkotletter. Jag kan tänka mig at det blir mycket sånt i sommar också, nu när vi dessutom kan sitta ute och äta :)


Jag har börjat på ny diet nu. Dagen innan mumsade jag i mig två stycken delicatobollar. Ångest deluxe. Dagen efter åt jag nyttigt och bra istället.

Nu är klockan mycket, så jag ska nog gå och lägga mig och sova. Imorgon är det söndag, världens tråkigaste dag tror jag.







Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0