Diet

Nu har jag bestämt mig. Efter att ha fått alla mått på min kropp från min PT har jag bestämt mig för att en förändring måste ske, och det är NU. Så idag börjar jag. Målet är att gånger i vikt tillräckligt mycket så att jag ska känna mig bekväm i mina kläder igen. Det borde räcka med runt 10 kg, men 15 skulle vara optimalt.
Jag ska försöka skippa kolhydrater och istället äta mycket grönsaker och frukt. Jag har fått ett matschema från min PT, men han sa att det var okej att plocka bort och lägga till, och det är precis vad jag kommer göra.
Jag ska även komma igång med min träning också, ordentligt. 2 gånger i veckan ska jag till PT:n och skånska jag träna hemma själv eller ut och springa 2-3 dagar.

Nu kör jag iaf!



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0