Ett, två, tre.

Det är egentligen dags att sova för länge sen, men just ikväll har jag svårt att koppla bort tankarna. Det snurrar för fullt i huvudet, jag tänker flera saker samtidigt, men det är bara som små fragment. Jag kommer liksom inte åt dom själv..
Jag vet knappt vad jag tänker längre, jag vet varken in eller ut och jag är så trött. Jag är trött på att vänta, trött på att inte veta vad som kommer hända.. Jag är trött på den här jävla situationen som jag tydligen råkar befinna mig i.
Hade jag varit någon annan person nu hade jag antagligen sagt "jag vill vara liten igen, för då var ens största problem vilken leksak man skulle leka med", men jag säger inte så. Jag vill vara vuxen, men utan dessa jävla problem.

Godnatt.


Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0