En riktigt lyckad middag.

Middagen igår blev riktigt lyckad. Potatisgratängen var riktigt god, salladen blev heeeelt perfekt och fläskkotletterna var just som fläskkotletter lätt blir; torra och tråkiga, men ack så goda! Vi åt till och med efterrätt efter maten, mandeltårta :) Jag är nöjd med min insats till middagen, nu ska jag bara komma på vad vi ska äta ikväll..

Imorgon ska vi eventuellt till Kungsängen och grilla med Emily och några till. Senare på kvällen skulle det eventuellt bli utgång, men vi får se vad som händer med det. Jag har ju fyra cider i kylen, så det blir nog till att ta dom imorgon isåfall :) Nu ska jag fortsätta med mitt, ska tvätta Emilys vita skor, som av någon anledning stod i lägenheten i Bro och som jag lånade då jag inte hade några bättre skor att ha på mig vid det tillfället.

See you later!


Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0