För det luktar aaaaavlooooopp!

Nu har en avloppssnubbe varit här och kikat på alla rör som det går vatten i. Han högtrycksspolade i tvättrummet och nu luktar det död råtta blandat med ruttet avlopp i HELA lägenheten! Hemskt! Men det är bara att vädra. Jag har redan tvättat en maskin tvätt nu på morgonen och så har jag hunnit diska lite grann. Dock har jag så fruktansvärt ont i kroppen så jag vet inte om jag orkar göra något mer idag.. Iofs ska jag gå ner till centrum sen, men det ehöver jag inte göra än på ett par timmar.

Nej, nu ska jag fixa lite mer kaffe och sätta mig på balkongen ett tag, det är så himla skönt väder ute!


Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0