Inte taggad alls.

Jag ska på arbetsintervju, på ett ställe inne i stan. Arbetet jag sökte var som arbetsledare för servisen (tydligen).. Känner mig inte alls taggad på att åka dit, men jag ska göra det iallafall! Det värsta som kan hända är att jag inte får jobbet, men det skulle inte störa mig isåfall, däremot skulle det störa mig om jag inte gör ett bra intryck på intervjun. Det är en stor restaurang jag ska till, ligger på Vasagatan och det är typ jämt fullsmockat med folk där. Det skulle bli en riktigt kul erfarenhet om jag fick jobbet, men jag skulle inte gråta blod om jag inte fick det.. Som sagt.

Just nu sitter jag och lyssnar på min kusin Lisa Ajax på YouTube. Hon har sån sjukt bra röst och gör vilken låt som helst bra (enligt mig iaf). Jag får gåshud när jag lyssnar på henne :)



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0