Kula på magen (från namnam!)

Nu börjas det om på ny kula igen. Jag blev väl lite trött på min gamla, ligger för mycket skräp där. Ska spara allt jag har skrivit där och sen ta bort den bloggen helt. Jag ska väl försöka fixa det under morgondagen, om det hinns med såklart.. I lördags åkte jag och Christopher till Herrljunga. Det är pappaveckor dom kommande två veckorna, saknar honom massor! Vi åkte upp till landet i torsdags med Dennis och hans familj. Käkade påsklunch på fredagen, supergott! På kvällen grillade vi och sen for vi hemåt, jag, Ticke och Dennis. Känner mig lyckligt lottad som har två helt underbara grabbar i mitt liv, två som förgyller dagarna för mig. Två grabbar att älska och rå om. Me like! <3 Men, i lördags åkte jag och ticke till Herrljunga eftersom han ska vara hos sin pappa i två veckor. Kändes lite vemodigt att behöva åka ifrån honom, men jag vet ju att han har det bra hos sin pappa och hans nya familj. Och ja, det är ju faktiskt huvudsaken. Annars har det inte hänt så mycket.

Jag och Dennis åkte till MediaMarkt igår och spenderade lite av hans lön på en ny tvättmaskin, och jäääädrar vad jag har tvättat! Snart har vi ingen smutstvätt längre, känns så skönt! Idag åkte vi till Nacka för att Dennis skulle spendera ytterligare en del av sin lön, fast på en ny TV den här gången. 40" LCD-TV blev det, begagnad såklart. Men bilden är grymt mycket bättre än på den gamla teven! Nu har han köpt det han ville ha, nu borde han vara nöjd ett tag :)

Igår sov jag ända till kvart över tolv, Dennis kom inrusande i rummet och väckte mig genom att typ skrämma upp mig. "Älskling! Vakna! Kom och titta!" sa han med hög röst. Jag blev typ klarvaken på två sekunder och drog på mig mjukisbyxor och ett linne och följde efter honom in i vardagsrummet. "Titta vad som har hänt!" sa han då. Det enda jag såg var två påsar hot wings och en McFeast-meny från McDonald's. Vem blev glad? JAG! Jag frågade honom natten till i söndags om vi kunde äta på Donken bara för att jag var så sugen på hot wings. "Mm" svarade han. Och ja, frukost från Donken.. Det tackade jag absolut inte nej till!


Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0