En riktigt BRA dag! :)

Jag har fått min sista referens nu, så jag har tre referenser varav den ena ska göra att jag får jobbet! Hahaaa. Det är stort för mig, det här jobbet. Min självkänsla flög i taket när restaurangchefen berömde mitt CV och personliga brev. Den blev ännu bättre när hon sa att jag, med 90% chans, får jobbet om sista referenser är riktigt bra! Oooh, jag kan inte ens förklara hur jag känner för tillfället, för det är så.. Up in the blue typ. Jag var så jäääääkla nervös under intervjun, men tydligen gjorde jag ett bra intryck iaf.

Dennis, min underbara pojkvän, köpte jättefina blommor till mig idag! Jag blev så glad, för det visar att han faktiskt tänker på mig ibland, även när han jobbar :') Vi har det så bra tillsammans, och ja.. Jag litar nog på honom, väldigt mycket. Ibland måste det få ta lite tid, och det är precis det som gjorts. Det har tagit mig nästan 6 månader att försöka, men nu kan jag. En bekant till mig sa, när jag berättade om blommorna: "Då har han säkert varit med någon annan brud!". Men det är jag hundra procent säker på att han inte har varit.


Helt underbara blommor.. Stort tack, älskling! <3

Just nu ligger han i soffan och sover, men jag ska väcka honom strax. Vi ska åka in till stan och hämta tre av hans kompisar (han har skitroliga vänner! haha). Garvade nästan läppen av mig när vi satt i bilen på väg in till stan :)


Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0