Gooood afton i stugan alla lässugna!

Jag veeeet, det blir väldigt lite bloggande nu för tiden, men jag har mina anledningar till det. Inte några speciellt anmärkningsvärda dock, men skitsamma. Vi har ju blivit med en liten donna, Kiara heter hon. Hon är jättefin och jättesnäll och helt underbar. Hon har blivit kompis med våran grannhund Boss, en amstaff/pitbull, jättefin och snäll han också :) Men ja, ville väl bara tala om att liver flyter på. Vi jobbar och sliter så det står härliga till och jag trivs fortfarande så sjukt bra på min arbetsplats. Härliga tider, eller hur?

En sötnos!

Mina tomater lever vidare, trots att den ena plantan bröts av för någon månad sen. Nu börjar dom till och med få den där härligt röda färgen! Paprikaplantorna däremot börjar väl ge upp hoppet antar jag..

Ser rätt gott ut, eller hur? :)

Jag ska börja övningsköra! Jag var hos optikern idag och gjorde en synundersökning och jag behöver inte, observera att jag skriver INTE, ha glasögon när jag ska köra! WOHO! Däremot tyckte optikern att jag skulle komma och göra en synundersökning snart iallafall, för hon tyckte minsann att jag såg lite dåligt. Men jaaa, sa jag då och bokade in en tid till nästa fredag klockan 16.00. Bara så ni vet. Så, ni som läser min blogg, ni kan väl vara schyssta och påminna mig när den dagen kommer? I gengäld lovar jag att blogga minst en gång om dagen, MED BILD (det sista skrev jag bara för att min syster Petra ska bli nöjd och glad!). Det ni, det trodde ni inte va? På tisdag ska jag dessutom gå handledarkursen, så nästa vecka är jag fit for övningskörning!

Jag är som vanligt, bara så ni vet!

 

 



Kommentarer
Patrik

Så ni köpte Kiara? Kul! :)

2011-09-01 @ 09:29:41
Patrik

När flyttar Kiara till din syster i Motala då? Lär man ju inte se henne igen sen.. Fin tjej är hon i alla fall! :)

2011-09-02 @ 14:11:43
Petra

Bra där =)

2011-09-09 @ 23:19:10
URL: http://skrutta.blogg.se/


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0