Helt klart värt att jobba helg! :)

Nu har jag jobbat klart för veckan. En dag ledigt innan det blir jobb igen, sköööönt! Har världens träningsvärk i armarna efter att ha burit massa backar med kaffekoppar, kaffefat, teskedar, kaffetermosar osv. Sjukt ont, men det var så himla värt det, för lönen blir greeeeeat den här måanden! Det ända som känns rätt ovärt med att ha jobbat i helgen är att jag inte har fått träffa Dennis någonting knappt.. Idag kommer vi inte heller träffas så mycket eftersom han är iväg för att jobba åt sin gamla chef (Fiskkillen). Lite jobbigt, men det kan vara rätt skönt att vara ifrån varandra ändå, eller hur?

Nu ska jag fixa mig i ordning, hörs sen!



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0