I have to love it.

God eftermiddag min kära läsare. Idag är jag, för första gången sen i måndags förra veckan, inte trött efter en dag på jobbet! Jag har bara jobbat mina tre timmar idag, och ja.. Jag känner mig så full av liv helt plötsligt. Alla andra dagar jag har jobbat har jag kommit hem och varit på ett helveteshumör, inte så kul för dom jag bor med kanske, men jag kan faktiskt inte göra så mycket åt saken. Meeeen, bara så ni vet; Jag trivs på mitt jobb. Jag trivs så pass bra att det inte gör mig något om jag kommer dit en halvtimme tidigare eller stannar kvar en halvtimme efter att jag slutat. Jag tycker om att vara på jobbet. Jag har hittat mitt jobb.
Ni vet när jag jobbade på Pergola förut? Det blev ju lite som mitt andra barn, jag ställde alltid upp, i vått och torrt. Jag skulle göra samma sak för det här jobbet. Jag GÖR samma sak för det här jobbet. Som exempel: Jag ska jobba 3 timmar om dagen, alltså 15h/vecka. Under dom här 9 arbetsdagarna som har gått har jag jobbat 50 timmar. Jag ställer upp, inte bara för att vara snäll utan för att jag faktiskt vill.

Nej, svammel på hög nivå! Nu ska jag dra mig vidare, hörs sen!

PUSS!



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0