Jag tror minsann..

.. att jag ska köpa mig ett paraply idag.

Regnet strilar ner från himlen, det ser väldigt blött ut på marken. Just idag känner jag inte för att gå till jobbet, men det bara på grund av vädret. Jag vaknade för en halvtimme sen ungefär och har suttit i köket sen dess och funderat lite. Egentligen borde jag ha börjat sminka mig och sådant redan för fem minuter sen, men jag väntar en stund till istället bara fär att kunna fördriva tiden lite.



Jag längtar så himlahimla mycket tills på onsdag! Det är bara en vecka kvar nu, längtarlängtar! Christopher kommer hem då, vid 16-tiden ska jag hämta honom på T-centralen.
Och ja, det är klart att jag ångrar mitt beslut ibland, att låta Ticke flytta till Göteborg, men jag gör det som är bäst för honom - inte det som är bäst för mig. Christopher trivs som fisken i vattnet i Göteborg, snart börjar han förskolan igen, tydligen en jättefin och bra (läs om den här).

Nej, nu måste jag skynda mig med sminket! Hörs sen.



Goodbye!



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0