Jag veeet, det är ett evigt tjat..

.. men jag älskar mitt jobb!

Jag har, som vanligt, jobbat idag. Det är skitkul, trivs så bra! Och nu har min chef dessutom varit världens bästa chef typ, för han har lyssnat på ett önskemål från mig. Jag bad honom köpa in nya tallrikar, såna som vi hade när vi jobbade på ett bröllop ute i Waxholm. Dom är väldigt platta och väldigt mycket lättare att bära än dom vi har har just nu. Meeeen iaf, han köpte in lite nya tallrikar (det är ju ändå jag som ska trivas med dom eftersom det är jag som bär dom). Schysst, eller hur?

Men annars händer det inte så mycket i mitt liv. Kiara är, från och med idag, skriven på mig. Så nu är jag officiellt hennes nya ägarinna. Love it! :)

Haha, förresten.. Ni som läser min blogg (även ni som känner mig) vet ju att jag är rädd för fåglar, eller hur? Idag när vi hade suttit och ätit lunch på jobbet tänkte jag vara snäll och plocka undan tallrikarna efter oss. Så jag plockde ihop tallrikarna och besticken, kickade upp dörren till köket och gick in mot disken. Och så tittde jag, dum som jag var,  lite till höger och såg två små jävla gråsparvar! Jag höll på att skita på mig, på riktigt alltså! Jag är så äckligt jävla rädd för fåglar, helt sjukt.. Men iaf, jag släppte tallrikarna, rusade ut från köket och ställde mig en bra bit från dörren till köket. Mina kollegor kollade jättekonstigt på mig, jag stod och hyperventilerade och slog med händerna mot benen och kroppen och var helt skakis. "DET ÄR TVÅ FÅGLAR I KÖÖÖÖÖKET!" utropade jag lite halvt panikartat. Kollegorna var schyssta och sprang och och jagade bort fåglarna med en varsin liten släng, TACKSOMFAN AB.


Ser ni inte hur fågelhelvetet stirrar på er?
Ser ni inte att den vill hacka ut ögonen på er?
Ser ni inte att den smider massa onda planer?



G'natt.



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0