Lite extra just idag..

Det känns så bra att jag jobbar igen, jag har verkligen haft dötrist när jag har varit hemma och slappat. Visserligen har jag ju fått umgås med bästaste grabben (Ticke alltså, inte Dennis (han är bara näst bäst, haha)). Christopher kommer hem till oss den 17/8 igen och stannar till den 21/8, ska bli så mysigt att träffa honom igen! Sen blir nästa gång i september, runt den nionde har jag för mig..

Jag är glad att jag och Tickes pappa kommer så bra överens som vi gör. Mycket kan man säga om honom, men en bra pappa är han iallafall! Och det märks så väl på Christopher att han blir omhändertagen på ett bra sätt nere i Göteborg. Jag är lyckligt lottad som har en pappa till mitt barn, en pappa som engagerar sig i sitt barns uppväxt.

Ajuste, har jag nämnt att jag saknar min grabb lite extra mycket just idag? Inte? Då ska jag väl passa på att göra det.

Jag saknar min grabb lite extra mycket just idag. Christopher alltså, den bästaste av dom bästa. Big loooove.





Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0