På bra humör och väldigt pigg.. Inte okej!

Jag ligger just nu i sängen och ska försöka sova. Dennis ligger och småsnarkar bredvid mig, låter rätt mysigt :) Jag bloggar inte så mycket längre, mest för att jag har så himla mycket annat att tänka på och att göra hela tiden. Vi har ju blivit med hund, en blandrastik på snart 2 år, Kiara heter hon. Världens snällaste hund är det! Tänkte börja träna lite smått med henne nu i höst, passar ju helt perfekt med mina arbetstider jag har, 10.30-14.00. Och ja, underbar och älskad är jag och på jobbet går det också bra! Nej, det går strålande bra! Jag trivs fortfarande så jävla bra där, mina kollegor är dom bästa kollegor jag har haft sen jag slutade på Pergola. (Btw, min hund fiser jävligt mycket och det stinker!) Jag jobbar och sliter på dagarna och det är så skönt! Varje morgon känner jag att jag VILL kliva upp ur sängen för att sticka iväg till jobbet, och mig gör det ingenting om jag jobbar över en timme eller två ibland. Jag har roligt mest hela tiden när jag är där, och det är väl så det ska vara på ett arbete?

Nu ska jag nog försöka mysa lite med min snarkande pojkvän. För tillfället låter det inte mysigt att han snarkar, låter mest som en ångvält är på väg in i mitt öra. Jag ska knuffa på honom så han slutar snarka :)

ttyl, :)



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0