Sleepmode, är det det nya sovmodet?

Jag, Dennis och P har precis ätit middag och alldeles strax ska jag baka! Idag igen? Ja, idag igen. Igår bakade jag kärleksmums, idag blir det smulpaj med blåbär (ja, blåbärspaj med smuldeg). Jag ska svulla i mig paj och kärleksmums den här veckan, för sen måste jag ligga på mig själv så jag kan börja gå ner i vikt någon gång. Jag bara gnäller och gnäller över hur tjock och plufsig jag har blivit nu i sommar, ändå har jag inte ätit massor med onyttiga saker.. Bara var och varannan dag, och det räknas väl inte? ;)

Ska försöka få min älskade pojkvän att fixa hem en film som vi kan glo på ikväll, skulle inte sitta fel! :)


Sandra is saying hejdå and hörs en stund senare!



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0