Bortglömd

Det är rätt mysigt att sitta ute på balkongen på kvällarna, rätt skönt. Jag skulle dock vilja bli av med däcken som står här, dom tar faktiskt onödig plats och gör att det ser sjabbigt ut.. Jag skulle vilja köpa någon form av utebelysning hit, men vill hitta "det rätta" först. Känns onödigt att köpa något bara för att och sen gå och köpa det man egentligen ville ha. Slöseri med pengar, eller hur?

Dennis, den dumme grabben, är och spelar på The Bridge. Han "glömde" nog ringa mig idag igen, det har blivit en dålig vana för honom tycker jag. I vanliga fall ringer han alltid innan, antagligen så vi kan säga god natt, men ja.. Han glömde väl?


Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0