Den tröttaste dagen

Ja, men god morgon då. Jag blev väckt tidigt imorse av min älskade lille son. Redan tjugo över sex eller något sånt väckte han mig, bara för att jag sa till honom igår att väcka mig när han vaknade. Han brukar i vanliga fall låta mig sova tills jag kliver upp själv, oftast vid åtta-tiden. Jag var trött som ett djur när jag vaknade, så jag gick ut och la mig i soffan för att mysa lite med honom. Vad resultatet blev? Jag slocknade.

Jag har läst en bok i två veckor nu ungefär, Flickan med de röda skorna heter den.Den handlar om en liten flicka som vid tre års ålder får diagnosen cancer, det är en sann historia. För första gången någonsin, tror jag iallafall, har jag gråtit när jag läst en bok. Jag är inte klar med den ännu, den är ganska tung att läsa, men den är så fruktansvärt bra!

 

 



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0