Ett litet nederlag.

Det känns helt absurt att det snart har gått en hel vecka sen Ticke kom hem.. Eller är det jag som räknar fel? Det är tisdag idag ju, inte lördag (vilket jag har fått för mig flera gånger). Han harvarit hemma i två nätter, tredje natten kommer nu. Imorgon tror jag att jag ska ta med honom ut på en springtur (cykeltur för lilleman). Ska försöka få honom att hitta balansen på cykeln samt att han ska titta rakt fram när han cyklar. Har iallafall märkt att han gör precis samma sak som mig, fast när jag kör bil då.. Misslyckas jag med någonting bromsar jag, släpper ratten och tittar åt ett annat håll. Han bromsar cykeln, släpper styret och lägger armarna i kors och tittar åt ett annat håll. Sötnöt!

Nu ska jag ut och röka och sen sova. PÅ RIKTIGT.



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0