Ett rent kaos blev ett stökigt lugn..

Jag och Ticke har sorterat alla hans leksaker nu (jag har kastat mycket också, dock så att han inte såg). Dinosaurier i en back, bilar i en, lego i en, smågrejer i en, mjukisdjur i en och stora saker i en. Ungen har för mycket leksaker! Men ja, det var ett rent kaos innan vi började, men nu har jag till och med dammsugit och torkat golvet där inne! Förstår dock inte var hans tågbanedelar har tagit vägen, jag har bara hittat typ 7 stycken, och det blir det ju ingen tågbana av? Men resten dyker nog upp när jag har städat klart resten av lägenheten också.. Har hur mycket osm helst att göra idag, så när vi är klara kommer vi bara gå till någon lekpark i närheten av oss eftersom vi ändå ska hitta på massa skojsigt på imorgon och på söndag.

Nu ropar min älskade dammsugare på mig, den säger att den behöver lite mat. Dammråttor är väl bra föda för en sådan skapelse?



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0