Ett stycke slocknat Dennis.

Dennis slocknade i soffan nästan direkt när filmen vi såg (Below) var slut. Jag har hållt mig vaken för att titta på Scrubs och 2½ men. Gotta love it, right?
Imorgon har jag storslagna planer för mig och Ticke! Typ inte.. Är det fint väder så drar vi till plaskis när vi ätit lunch, annars blir det väl att utforska lite olika lekparker här runt omkring oss. Någon gång under förmiddagen kommer JHAB hit för att hämta lånekylen som jouren kom med till oss häromnatten när kylen och frysen plötsligt slutade fungera. Orsaken till det var tydligen att proppen hade gått, men det sa inte journissen någonting om när vi frågade om det kunde vara så. "Nej, här funkar ju allting!" sa han efter att ha kikat på proppskåpet. Och förresten, vi får våra skåpsluckor omlackerade i augusti (fast vi inte skulle få det?), hur naaaajs är inte det då?


Lögarängsparken, Västerås 2011-07-09

Nu ska jag gå in och väcka min stora älskling, för nu är det dags att lägga sig i sängen!


Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0