Glädjespridning

Men BLÄ vad tiden går segt idag.. Jag och Ticke ska ner till centrum om en timme ungefär, vi ska möta upp min kära mor. Och ATTANS BANANER, nu glömde jag be henne ta med en dammsugarpåse.. Men äh, får väl dammsuga lite senare idag, vi ska ändå till Elgiganten och kolla vad som händer med min iPhone. Jag har fått ett erbjudande om att köpa en ny för 2200:-, men det känns inte så kul. Jag har inte ens haft sönder den, den låg i solen i några minuter, inomhus, och så POFF! sa det, så var baksidan sprucken. Det kan lika gärna ha varit så att dom skruvade åt baksidan för hårt när jag lämnade in den sist, för baksidan var ju helt lös då. Men ja, vad vet jag?

Nu ska jag sprida glädje till min son, städar han inte så blir det inget Plaskis idag. Gosh, han kommer inte tycka om mig.

För jag ser ut som en häxa.

 

 



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0