I brist på fantasi..

.. slänger jag ut ett onödigt inlägg.

Nu är jag hemma igen efter att ha tillbringat en liten del av dagen i Bro tillsammans med min lillebror. Jag är irriterad till tusen - dels för att jag inte har en aaaaning om vad vi ska äta idag och dels för att Elgiganten inte riktigt verkar förstå varken mig eller Dennis när vi har pratat med dom. Det är ruskigt ennerverande! Meeeen, för att ha något positivt att säga så...

Jag ska städa.

Det var väl positivt och bra? Jag ska plocka in disken, hänga tvätten, lägga lite mer smutsiga kläder i tvättmaskinen, slå igång den och förhoppningsvis dammsuga. Och så ska jag ta fram något att äta tills Dennis kommer hem.
Om jag hinner.



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0