Jag skulle sova hos Emily..

.. men som den.. öhm.. pojkvänsgris (?) jag är åkte jag hem..

Så ja, nu sitter jag här. Mitt huvud värker lite lätt, jag känner mig lite yr och illamående och så tror jag att jag är i akut behov av en cigarett. Det är jobbigt, riktigt jobbigt. Jag är dessutom så jävulskt sugen på chips och någon form av dricka, med kolsyra i. Ååååh, jag ska fixa!

Men ja, jag har ont i huvudet, mår illa och känner mig lite yr. Jag, Emily och hennes granne satt på grannens balkong och drack lite vin, pratade, drack lite mer vin, pratade lite mer och så. Vid tre var vi klara och då kände jag mig lagom rund under fötterna, haha. Men iaf, jag ringde Dennis för att säga att jag skulle åka hem istället för att sova hos Emily och det puckot slänger sig i bilen och drar till Kungsängen för att hämta mig. Han var skittrött (eftersom jag väckte honom) och irriterad (eftersom jag väckte honom) och ville hem och sova (eftersom jag väckte honom).
Han försov sig imorse, stackaren.



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0