Lonely, I am so lonely..

Jag blir all alone imorgon också tydligen. Dennis gillar att lämna mig ensam, åt mitt öde. Och ja, det är väl roligt att han ska iväg och umgås med en av hans vänner. Det är jätteroligt - för honom. Jag ska titta på teve, fila naglarna och mysa ner mig i soffan. På lördag ska jag nämligen hitta på någonting med Christopher, vi får väl se om Dennis vaknar i tid för att hänga med oss. På söndag tror jag att vi drar iväg någonstans och hittar på något annat som är riktigt skoj för min son!

Nu ska jag låta mina öron blöda lite till, Christopher är faktiskt aldrig tyst i mer än 5 minuter.


Man är lite knasig om man härstammar från Korhola-släktet.



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0