Med en värdelös natt..

.. följer ett argt humör.

Jag har haft en helt värdelös natt! Kunde inte somna igår utan låg mest och vände och vred på mig, så till slut gick jag upp och satte mig med laptopen i soffan och smågluttade på teven emellanåt. Lyckades väl somna efter tre någon gång, inte okej. Somnade dock i sängen för jag gick in och la mig där igen när ögonlocken föll ihop hela tiden.
Idag har vi invigt cykeln för Ticke. Han är faktiskt jätteduktig! Det enda han egentligen behöver träna på nu är att hitta balansen så man kan plocka bort stödhjulen och det kommer nog inte bli några större problem. Vi tog cykeln ner till centrum så att jag kunde sätta in pengar på mitt konto så att räkningarna som ska betalas blir betalda och sen gick vi till Riddarparken så Ticke kunde få springa av sig lite energi.

Bilderna från min iPhone håller på att föras över till laptopen nu, sen ska jag radera bilder från min fåååån. Så när bilderna är inlagda på datorn kommer det dyka upp lite bilder emellanåt här inne, finally liksom.

Nu ska jag mysa med min älskade son, hörs sen!


Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0