Mitt bröllop.

I natt drömde jag att jag och Dennis skulle gifta oss. Jag var trött på att vänta, året var 2014 och jag ställde honom mot väggen och sa "Jag vill gifta mig, NU! Jag orkar inte vänta!". Han svarade att vi skulle gifta oss på lördag klockan ett. Han hade köpt ringar och allting.. Min ring var dock i storlek 18 och den var han tvungen att sätta på en av mina tår. Hans ring var i storlek 22 (!!!!!!!) och den fick jag sätta på hans tunga (?). Jag köpte bröllopsklänning, en SKITFUL rosagräddig typ..

Den slutade precis vid låren och var heeeemsk. Min möhippa var katastrofal. På riktigt. Denise och två tjejer till, som jag inte vet vilka det är, tog med mig till ett stall så att jag skulle få borsta en häst. Punkt. That's it. Sen var min möhippa slut. Kul på den liksom..
Dennis hade skjorta, kavaj och röda byxor. Och själva låten Skjorta, kavaj och röda byxor spelades när jag gick ENSAM uppför altargången. Lär ju ha varit det värsta bröllopet ever typ. Jag hoppas iallafall att den dagen jag gifter om mig.. Då hoppas jag verkligen att mitt bröllop blir heeeelt perfekt.

Hm.. Kommer det sluta såhär tro?

 

 



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0