My kid

Det kan vara svårt att sätta ord på hur man känner när man är arg. Christopher brukar morra när han blir arg, och det är ett beteende som jag verkligen avskyr. Jag försöker få honom att använda sina ord istället och idag gjorde han det.

"Du är inte bäst, mamma! Du har gjort mig jättearg nu! DU ÄR INTE BÄST! DUMMA MAMMA!". Sen sa han till Denise "Mamma gjorde mig verkligen arg, det är därför hon är ful."

Okej, det var ju inte speciellt trevliga ord, men han använde orden iallafall. Han vet att han gjorde mig ledsen när han sa så och han har bett om ursäkt för det. Trots att jag kan få hjärtinfarkt och blodpropp i hjärnan när han väl sätter igång...

.. så älskar jag honom ofantligt mycket!


Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0