När jag inte kan somna, då brukar..

.. jag hänga med min laptop. Jag brukar spela biljard på internet, läsa olika bloggar, lyssna på musik.. Jag blir på städhumör, fast jag inte borde bli det. Jag blir jääääätteröksugen, fast jag ska inte röka eftersom jag har borstat tänderna. Egentligen vill jag hålla mig vaken tills Dennis kommer hem, för jag behöver säga förlåt till honom. Jag har varit en riktig bitterfitta mot honom idag, stackaren.. Jag förstår inte riktigt hur han orkar stå ut med mig, allvarligt alltså. Men jag kan faktiskt vara snäll också!

Nu ska jag nog försöka sova, ögonlocken faller ner heeeeela tiden typ..





Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0