Önsketankar.

Jag vaknade med humöret på fel sida idag. Jag irriterar mig på allt, precis allt, och jag vet inte varför. Det ser för jävligt ut här hemma, det måste dammsugas och torkas golv och göras rent inne på lilla toaletten och i badrummet.. Jag är ganska trött på det här. Jag vill ha ork till att gå ut och leka med Ticke, men jag känner inte att jag kan lämna hemmet i det skicket det befinner sig i just nu. Jag önskar att vi inte hade några saker, inga prydnadssaker som måste dammas av med jämna mellanrum, jag önskar att vi hade dammfria hyllor, en diskmaskin som fyllde sig själv och tömde sig själv. Jag önskar att tvättmaskinen tvättar rent tvätten och hänger den när programmet är slut. Jag önskar jag hade en dammsugare som kunde dammsuga hela lägenheten utan att jag behövde tjata på den, likaså med moppen.

Jag önskar att jag hade en städerska.


Dennis! Här är jag om några år.. Är du säker på att du gjort rätt val? ;)



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0