Pigmentfläckar, yeah!

Jo, men visst fan får jag färg på benen! Det är bara det att inom en timme försvinner färgen och återgår till sin normala vita nyans.. Jag tror, på allvar, att mina ben är två stora pigmentfläckar. Blä!
Muffinsen som jag bakade var iallafall uppskattade, och det känns ju lite skönt! Jag tycker inte om muffins egentligen, för dom brukar alltid vara torra och tråkiga men mina muffins var heeeelt perfekta! Skrytmånsen nummer ett har talat, haha.

Ikväll blir det middagsbjudning, parmiddag, eller kalla det vad ni vill. Jag och Fisen ska laga middag tillsammans och det ska bli såååå mumsigt! :D

Nu ska jag fortsätta röja lite här hemma, måste försöka ta tag i dammsugningen också som jag har skjutit på i flera dagar..


Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0