Sista dagen :)

Sitter på tåget nu, är på väg till sista dagen på jobbet innan semestern tar vid. Ska bli superskönt att vara ledig i fyra veckor! Funderar lite på att prata med Tickes pappa om jag kanske kan ha honom tre veckor istället för två, men vi får se. Vore egentligen dumt att fucka upp hans rutiner nu när han vet att det är två veckor som gäller.. Men som sagt; vi får se hur jag gör.

Jag saknar min vän Emily! Hon är på Cypern med sin son och hälsar på hennes pappa och hans familj, men om två veckor kommer hon hem! Ska bli kul att träffa henne igen då, haha, lär ju känna mig som värsta blekfisen jämfört med henne ;) Nu ska jag fortsätta lösa lite sudoku, hörs sen!


Kommentarer
Emmi

Jag saknar dig med, hjärtat! :( men snart kommer vi hem och då ska vi ev gå ut ett gäng och då SKA du med!! :D <3

2011-07-01 @ 14:51:46
URL: http://legetylimee.blogg.se/


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0