Självklart börjar min iPhone..

.. strula efter senaste uppdateringen..

Det är så himla typiskt att det ALLTID ska hända någonting när man ska iväg. T.ex. så tänkte jag att jag skulle vara duktig och uppdatera min iPhone för typ 45 minuter sen (!!!). Och såklart händer något knasigt, när uppdateringen var klar började det poppa upp en ruta varannan minut ungefär där det stod någonting i stil med "Det här tillbehöret är inte kompatibelt med din iPhone" blablablaaa. Så skulle jag återställa den till fabriksinställningar och sen återställa den igen genom min säkerhetskopia som jag hade gjort och bara det har tagit tio minuter hittills! Nu står det att den ska vara klar om åtta minuter, hoppas fan det alltså! Det är så fruktansvärt irriterande att det alltid händer något när jag ska iväg.

Några minuter innan jag bestämde mig för att uppdatera telefonhelvetet bestämde sig mitt vin för att hälla ut sig själv över vardagsrumsbordet, mattan och halva mig och nästan på min laptop och iPhone. Sicken tur för vinet att det inte gjorde det sistnämnda för då hade den skrivande personen (läs: jag) blivit helt och hållet SKOGSTOKIG.

Nu ska jag fixa mig klart, alltså ta på mig skor och leta fram en lagom varm tröja.



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0