Trasig helg..

Det blev inte en så lång utgång för mig i lördags.. Fisen mådde inte bra, så jag följde henne hem och gick sen ner till centrum igen eftersom jag skulle in på Riddar Jakob (bajsställe, men whatchagonnado?) där resten av tjejerna var. Synd på den bara att jag inte kom in igen. Helt värdelöst, så jag traskade hemåt igen.. Anledningen till att jag inte kom in igen var väldigt luddig, jag förstår fortfarande inte hur dom resonerade.. Enligt vakterna hade jag druckit för mycket när jag var in där första gången? Haha, jag drack inte en droppe när jag var där! Hann vara där i ungefär en halvtimme innan Fis ville hem, så.. Ja. Helt värdelöst var det iallafall.

Och till råga på all skit nu så har våran kyl och frys gått sönder! Vi har mat för över tusen kronor i frysen och ett par hundringar i kylen. Järfällahus är segast i världen och lär inte komma hit idag för att kolla på det..



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0