Tummen upp!

Jag och Ticke bestämde tillsammans imorse att vi skulle gå till det blågula varuhuset, IKEA, idag. Så vid halvelva klädde vi på oss ytterkläderna och traskade iväg dit. Och ja, Dennis har ju rätt som vanligt. Man kommer dit för att köpa en grej och kommer därifrån med femton saker. Han kommer inte bli glad på mig när han kommer hem.. Tur bara att jag tog mig själv i kragen och inte slösade bort för mycket penmgar där! Haha.. Vi åt lunch på IKEA också, den klassiska måltiden köttbullar, potatismos, sås och lingonsylt. Efter det gick vi till kassorna och betalade våra grejer, sen bar det av till Elgiganten.
Jag har förresten en riktig pratkvarn till son! Jag har aldrig varit med om maken till någon som pratar så mycket som han, men det är bara kul :)

Nu ska jag äntligen dammsuga våran skitiga lägenhet!


Ticke gör tummen upp för våra nya dammsugarpåsar!



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0