Två hyss by Ticke the man!

Ticke lekte ju med en kompis idag. Under tiden dom lekte hann dom göra två saker som iallafall Ticke inte får göra:

  1. Dom var på väg att dra från Riddarparken upp till en lekpark som lgiger precis ovanför. Den här dusten har jag och Ticke haft ett par gånger tidigare och han vet nu att han inte får dra iväg utan någon vuxen, och ändå skulle han göra det med sin ett år äldre kompis. Ajsingbajsing!

  2. Han och kompisen lekte tillsammans vid tåget. Kompisen säger något i stil med "Om du kissar där så kissar jag här!" och Ticke svarar "Okej, jag kissar här och du kissar där!" Jag tänkte att dom lekte och reflekterade inte mer över det förrän Ticke sticker fram huvudet bakom tåget och ropar "Mamma! Vi har kissat bakom tåget!" AJAJ, Ticke! Han fick komma och sätta sig på bänken bredvid mig medans jag pratade allvar med honom, för det är faktiskt inte så trevligt för dom andra barnen som leker där att springa i hans och kompisens kiss. Inte mysigt alls!
Annars har dagen som sagt varit stråååålande!




Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0