Det blev lite biomys istället :)

Det blev visst inget äventyrsbad för mig och Ticke igår.. Simhallen hade stängt, så vi begav oss tillbaka till Jakobsberg istället för att gå på bio. Vi såg på Alfons & Milla, åt lite popcorn och godis och drack läsk. Ticke tyckte om filmen, fast han var lite ledsen när vi skulle gå därifrån: "Men mamma.. Dom hade bara ett avsnitt med Milla! Jag trodde det skulle vara mer, allt annat var ju inte med Milla..". Man kan inte få allt i världen, men han tyckte ändå att filmen var jättebra.



Jag skulle gått ut igår kväll egentligen, men jag låg däckad i sängen hela kvällen för min magvärk. Vid två-tiden (på natten då, alltså) trotsade jag smärtan och tog mig ett glas vin och messade Emily, men den filuren svarade inte efter första smset hon skickat tillbaka :( Men ja, whatchagonnado? För tillfället har jag inte ont alls, men det skulle inte förvåna mig om jag får en paniksnabb, knivskarp smärta i magen igen snart. Det verkar inte bättre än så. Kanske ska gå och kolla upp om det är något fel? Fast det gör jag inte idag.

Nu ska jag plocka undan från frukostbordet och så ska jag slänga mig i blåa soffan och mysa ner mig lite grann med Ticke, min älskade grabb!


20110713, lekparken vid ankdammen i Kallhäll



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0