Trött, tröttare, tröttast.

Mm, god morgon.. Jag vaknade för en halvtimme sen typ av att jag frös. Upptäckte då att jag ligger i soffan och sover, vilket även Dennis gör. Smaaaarthead typ. Jag kommer nog inte kunna somna om, så jag funderar på om jag ska fixa i ordning lite i köket, typ göra kaffe och sånt där tills Denniss vaknar?

Igår var vi iväg och storhandlade och hämtade min iPhone! Jag köpte ett nytt skal till den igår, så nu ser man inte att baksidan är sprucken.



Jag ska nog försöka sova en liten stund till, vill egentligen krypa ner bredvid Dennis, men då väcker jag honom och då blir han sur för att jag gör det och så kommer han inte kunna somna om och blablablaaa. Believe me, jag har hört det där hundra gånger om!

Nu ska jag äta frukost, see you later.




Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0