Tröttisdagen #1

Idag har vi inte gjort något speciellt.. Vi vari Riddarparken en ett par timmar och lekte tillsammans med en vän och hennes pojkväns son (vännen och pojkvännen var också där). Innan vi gick för att leka var jag, Denise och Ticke in till BR Leksaker och köpte en cykelhjälm eftersom Ticke har fått en cykel av Dennis mamma. Så imorgon ska vi traska förbi hemma hos henne för att låna en cykelpump så att Ticke kan få cykla. Jag ska ta bort ena stödhjulet också, vill egentligen inte att han ska ha stödhjul alls men vi har ingen sån där stång som man sätter bak på cykeln.
Ticke ligger och sover sen en stund tillbaka. Det förvånar mig att det tog över en timme för honom att somna så mycket hyss och bus som han har hittat på idag!

Btw, vi har byggt ett garage idag.. Det krävdes en 23-årig, en 26-årig och en 4-årig hjärna för att lyckas. Sjukt.





Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0