Lekparksvisit i Västerås



Ticke ville göra som P när vi var i Västerås idag; gå utan T-shirt. Faaaajn, sa jag och drog av honom den. Efter en stund började det klia på honom så han ville ha den på sig igen. Vi struntade i att gå på själva utställningen, för det kostade massa pengar att komma in där, tidigare har det bara kostat för bilar. Trist, men ja.. Vi drog till Lögarängsparken istället, hittade en lekpark där som Ticke fick leka lite i.



Vid fyra-tiden drog vi iväg mot Jakobsberg igen, Ticke sover hos mormor, morfar och morbror Robert ikväll (eget önskemål). Nu ska jag fixa mig i ordning lite grann, det blir utgång ikväll! MP i Jakan blir det väl först, sen får vi se om vi tar oss vidare in till stan, The Bridge.. Dennis spelar där ikväll, och man får ju inte vara dum och i princip be om att få GÅ hem från MP när man åka bil från staaaaan. Najs.

Bajjbajj!


Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0