En gnutta uppdatering, kanske?

Den här veckan har varit helt galen! Jag jobbade måndag, tisdag och onsdag, sen på onsdagskvällen drog jag och Emily in till stan och partade lite grann. Hade skitkul! I torsdags träffade jag en tjejkompis från Bro. Vi drog till PG och sen Druvan. Efteråt stack vi på efterfest, och jag somnade inte, haha. Igår träffade jag Nathalie, vi satt hemma hos mig först och drack lite vin och cider, sen drog vi till PG och träffade Robban. Fick en varsin drink av honom och en cider var. Vid elva tog vi tåget till stan, Robban följde inte med och N bestämde sig för att åka hem istället, så jag gick till The Bridge ensaaaaam. Träffade en tjejkompis där som jag inte träffat på rätt länge, var skitkul att se henne igen!

Just nu sitter jag och dricker kaffe. Dennis ska åka iväg om tre och en halv timme, till ett jävla ställe som heter Sandhamn.. Jag är inte glad över det. I vanliga fall bryr jag mig inte om han sticker och spelar, men när han måste åka redan vid fyra(!!!) på eftermiddagen, bara för att sista båten dit går vid fem, då är inte okej längre. Han tackade dessutom ja till spelningen utan att ha pratat med mig först.. Och så kommer han inte hem förrän imorgon någon gång, värdelöst. Så, njae.. Känner mig inte speciellt glad på honom at the moment.

En liten ljusglimt i tillvaron nu är iaf att Ticke kommer hem ikväll! Har saknat honom som sjutton, min älskade son. Han har säkert haft det jättebra hemma hos sin pappa, men nu vill jag ha hem honom! Längtar tills ikväll, som faaan!


Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0