En schtrålande dag!

Ouff, känner mig heeeeelt slutkörd! Mina axlar värker som sjutton och jag har ingen aning om vad jag kan göra åt det. Lite jobbigt, ja. Annars rullar livet på som vanligt typ. Vi var i Bro idag och hämtade lite saker, bl.a en bokhylla som är min och som passar bättre in i sovrummet än Billy-bokhyllan. Gotta love it, you know!

Har pratat med min syster Petra idag också angående en liten rottisvalp, tik of course. När vi åker till Motala om 12 dagar ska vi glutta lite på valpar, me like! Äntligen kanske min önskan om hund blir uppfylld!

Nej, nu ska jag mysa ner mig under täcket med Dennis.. Han sover sen ett par timmar tillbaka, så han är säkert tokvarm och klibbig, uuh. Men ja, whatchagonnado?


Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0