En svettig gris

Jag har svettats som en gris idag, men är fruktansvärt glad! Häromdagen fick jag nämligen veta att jag får anställning på stället som jag jobbat extra på i ett par månader. Anställningen börjat den första augusti, nice! Så hela juli kommer jag ha "semester".. Dom två första veckorna ska jag bara NJUTA av att ha Ticke hemma, har planerat in massa skojsiga saker vi ska göra! Saknar honom otroligt mycket för tillfället. Det känns som att han varit borta från mig hela sommaren redan.. Undrar då hur det kommer kännas i höst, hualigen!

Igår var jag inne i stan och träffade mamma, mormor och moster. vi käkade lunch på Jensen Bofhus, supergott! Men servitrisen skyllde sin blind- och seghet på att hon hade så mycket att göra med dom andra gästerna.. Inte okej! Vi bar faktiskt också gäster, tro det eller ej. Dagen flöt på bra annars. Passade även på att ringa till Upplands-Brohus och kolla om vi ska skriva om kontraktet eller inte, och vi bestämde att jag skulle dit idag. Meeen min chef massade mig imorse och ville ha in mig akut eftersom diskaren skulle sticka tidigare. Jag måste vara världens bästa medarbetare, för jag ställer då alltid upp! Ringde UBH och bokade om tiden, så imorgon eftermiddag ska jag dit. Najs!


Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0