Ett godnatt-inlägg.

Vaknade till för en stund sen, så just nu sitter jag ute på balkongen med Dennis och röker en allra sista cigg inför den ordentliga sömnen. Har känt ett par dagar nu att jag börjar dala ner i en svacka, trist.. Har mått så himla bra på sistone så nu känns det verkligen som en fet käftsmäll rätt i nyllet när humöret och allting sänks till en nivå som knappt existerar. Jag vet, jag har sagt att den här bloggen inte ska spegla mina neråtsvackor och sånt, men det kan vara ganska svårt att låtsas att allting är bra när det i själva verket är helt tvärtom.. Men, imorgon är en ny dag! Och det betyder, för mig iallafall, att det bara kan bli bättre.


Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0