LärkännaSandraliiiitegrann:)

DITT LIV
Vad heter du? - Sandra
I mellannamn? - Johanna
Vart bor du? - Jakobsberg :)
Trivs du där? - Som fan!
Brukar du läsa horoskop? - Ja
Har du körkort? - Nej
Äger du några converseskor? - Njet
Favoritdjur? - Häst och hund :)
Vad spenderar du dina pengar på? Räkningar, mat och cigg..
Senaste konserten? - No idea ^^
Festar du? - Inte ikväll :)
Brukar du bli för full? - Har hänt, ja
Antal kuddar i sängen? - 4
Kan du baka bullar? - Nej
Bläck eller blyerts? - Bläck
Mc donald's eller burger king? - Mc Donald's
Är du allergisk mot något? - Vissa katthår, vissa hundhår.
Äger du ett busskort? - Yesbox!
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - Röd
Vad åt du till frukost? - Ingenting
Hur ser du ut idag? - Som en överkörd fisk
Nästa mål i ditt liv? - Betala av skulder
Vad såg du senast på tv? - How I met your mother
Hur svarar du i mobilen? - Hallu?
Vem ringde du senast? - SEB
Antal timmar sömn inatt? - Don't remember
Sov du ensam? - Nej!!
SENASTE PERSON SOM
Sov i din säng: - Dennis <3
Såg dig gråta: - Dennis, I guess.
Fick dig att gråta: - Tankar.
Du gick på bio med: - Dennis
Du gick på stan (centrum) med: - Emily :)
Skällde på dig: - Dennis, haha
Skickade ett e-mail till dig: - Ingen aning.
HAR DU NÅGONSIN
Sagt "jag älskar dig" och menat det? - Ja
Bråkat med ditt husdjur?  Ja
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? - Nopes.
SAKER
Tar du droger? - Neheeee!
Dricker du? - Ja, ibland så
Vad är du mest rädd för? - Duvor, myror, nattfjärilar, vanliga fjärilar, mörker, monster under sängen..
Vart vill du gifta dig? - Jag vet inte riktigt.. Vad hatar du verkligen? - Ingenting
Har du varit kär? - Ja
Har du ett jobb? - Nej och ja.
Gillar du att ha folk omkring dig? - Ja
Är du ett hälsofreak? - Haha, NEJ!
STUFF
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? - Mm..
Är du ensam nu? - I sovrummet -ja. I lägenheten - nej.
Några piercings/tatueringar? - Naveln, visserligen borttagen..
Vill du gifta dig? - Ja!
Vill du ha barn? - Ja, ett till ;D
FAVORIT
Rum i huset? - Köket <3
Typ av musik? - Haha, det mina nära och kära lyssnar på.. Mest house ^^
Månad? - I år kommer det vara augusti, för då börjar jag jobba måndag-fredag :)
DE SENASTE 48 TIMMARNA
Gråtit? - Nej
Köpt någonting? - En penna.. Som jag oturligt nog glömde kvar på Pressbyrån :(
Varit sjuk? - Nej
Sagt "jag älskar dig"? - Ja!
Träffat nån ny person? - Nope.
Saknat någon? - Jaa.. Saknar Ticke som SJUTTON!
kramat någon? - Yesbox!
Kysst någon? - Jaaops, typ.
Haft sex? - Vissa saker kan man hålla privat :)
SENASTE
Låt du hörde: (the love you seek)
Film du såg: Pool boys ( tror jag den hette)
Dricka du köpte: Tre Apor, vitt vin :)
Mat du åt: Kebabrulle! :)


Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0