Lik två djur.

Nu är jag på väg till jobbet. Känner mig ungefär som en överkörd ko, inte okej. Dennis är hemma med Ticke idag och tar ut VAB. Jag ringde FK häromkvällen för att fråga ven som får vabba för mitt barn och hon svarade "vem som helst, ta sopgubben om du känner för det!". Det var ju relativt skönt att höra måste jag säga.

Det värsta med att jobba som servitris är att jag jämtjämtjämt svettas som en gris i princip så fort jag kliver in på arbetsplatsen. Känns lite pinsamt ibland, för mina kollegor svettas inte alls lika mycket som jag.. Men så står dom ju stilla en stor del av dagen också. Nu ska jag kliva av, hörs sen!


Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0