Nya kläder och nya skor, YAY!

Idag kom paketet från H&M, finally! Har längtat som sjutton efter det.. Jag hade beställt sex st. ringar, supersöta! Och så beställde jag en svart klänning, ett par skor som jag redan älskar, believe it or not haha. Och en blå tröja.. Bilder kommer lite senare!
Dennis hade beställt en svart T-shirt och fem armband. Armbanden var skitsnygga (tycker jag, d'oh!). Nästan lika snygga som min snygging som ska bära armbanden på handleden.. Han blev dock lite besviken, för han trodde han hade beställt mer kläder till sig själv. Huh?! Han behöver inga kläder, det är ju jag som är kvinnan i förhållandet och det är jag som ska ha nya kläder hela tiden.. Han måste ha missuppfattat det där på något vänster.


Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0