Arbetsintervjuuuuu.

God morgon. Sitter och väntar på att vårdcentralen ska ringa upp mig, dom skulle ringt fem över ungefär, men nu är klockan strax tjugo över. Tror att jag har fått urinvägsinfektion, såklart.. Blä på den.
Idag ska jag på en arbetsintervju, heltidsjobb inne i stan som servitris, får se hur det går med det. Torsdag, fredag och lördag ska jag jobba i Värtahamnen, naaaaajs!

I söndags åkte vi ner till Göteborg och lämnade Christopher hos sin pappa och hans fru. Vi satt och pratade lite om hur vi ska göra med skolgången och allt det där när det väl är dags och jag har nu fattat ett beslut som känns både rätt och fel. Men ja, vi tar det som det kommer. Det kommer bli superbra iallafall!

Nu ska jag ringa vårdcentralen för att se om mitt nummer fortfarande är registrerat..


Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0